Monday, September 1, 2008

:: Sambutan Hari Kemerdekaan ke-51 ::

Tahun ni aku sambut hari kemerdekaan lain dr tahun2 yg sudah. Malam merdeka aku berada di Melaka. Saje jln2 kat Melaka. Kat bawah ni aku ade share beberape gambar yg sempat aku snap kat Melaka.

habis jalan2 kat Melaka aku pun balik.. Smp lebih kurang kul 530pg. Kul 615pg aku gerak gi dataran merdeka lak. Nak merase tgk perarakan secara live..

Tp aku xtgk smp abis coz dh tak larat nk berdiri... kul 10.30 pg aku gerak balik.. letih + ngantuk giler aku hari tu..

7 comments:

miszacasian said...

melaka!
windu melaka!!
=(

jonker~
stadhuys~

winduuu nyer~~!!!

=(

btw chantek gambar2 kamu amik..
dh hebat dh skrg~!
bagus2!!
=)

Afida Anuar said...

Hebat ke wa? erkk bole la..hikhikhik..sje dengki ati ngn ajishe..

nape panggil ajishe?? cam orang jepun lak panggilannye..

Apa pun, gambar ko mmg hebat..sikit lagi leh lawan kehebatan photographer terkenal dunia..ngeee

LeLs said...

ajishe...
tak ajak pun g melaka..

g bunga api ko ajak..
melaka tamo ajak..

camni lah kawan...

=(

aziz said...

wawa -> jum nanti gi ramai2 melake.. ajak satu satyam.. hahaha..

fida -> thanx fida, nanti aku cukupkan lg ilmu di dada..

lela -> aku gi ngan family la.. kang aku ajak ko kang ko lak yg segan.. :P

LeLs said...

alah..cakap jelah...
ko memang tamo ajak aku..
sape lah aku...
tau lah aku di perantauan...

Salam Perantauan,
LeLs
London,England

hahahahhaha~

aziz said...

lela ko kat London ke Londang,Melake?

agHoo said...

seb bek ada aku tlg teman ko g tgk org kawad kan kan kan!!

 

blogger templates | Make Money Online