Tuesday, September 16, 2008

:: Jalan2 cari makan ::

15.09.08 - hari ni aku gi berbuke pose ngan geng2 QEDGE kat SOHO.. member QEDGE dr MAS hanye ijat jer yg dpt join..aku kuar opis kul 5.. singgah alamanda jap beli brg sikit.. pastu br gi SOHO.. sampai SOHO kul 630 ptg..smp2 ijat, ee lin ,fizah ngan adiknye sudah smp.. hari ni dekat 20 org jugak la yg join ( aku main agak jer..luper la nk kire bp org)..

gambar yg lain ade di sini.. QEDGE@SOHO

13.09.08 - hari ni mao gi berbuke ngan geng2 UPM.. seperti yg dirancang oleh en.lyter, kitorang gi berbuke pose kat bagan lalang.. seramai 26org yg join hari tu..kitorang gerak lebih kurang kul 515ptg.. smp kul 7 ptg..lambat sikit sebab gi ambik dzul dulu.. smp2 tgh sunset.. tp mase berbuke pose pun dh nak tibe..so dpt ambik sekejap jer gambar.. kalau datang awal blh la ambik gambar puas2.. makanan kat situ ok la.. tp ikan die pedas (bg aku la.. org lain x kot).. tp pedas2 pun habis gak aku makan... hahaha.. bukan ape..mengelakan pembaziran..

gambar yg lain ade kat sini..Bagan Lalang

kepada dila.. selamat menyambung pelajaran di oversea.. ko jgn risau kan oren.. ramai jer yg nak jage die.. hahaha...

23 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

ok. I found an information here that i want to look for.

M@YaZ said...

eh, sape2 aje la komen kat ko ajishe ..

mane gambar pelangi jis?? :p

NHY said...

lol @ jat

betul la ajiz ~ cuba tgk nick diorg, huhu. . mkn2 itu kelihatan sedap, hoho!

ptt kamu letak gmbr dua budak kecik yg beriya2 bcerita @ bgn tu ^_^

aziz said...

jat -> gambar pelangi nanti aku kasi upload.. mao kasi edit sikit..

nisah -> kalau ade cupcakes lg sedap.. hahaha.. gambar budak2 tu mao edit dulu.. nanti br upload

LeLs said...

hmm...
hmm...

ish..ish...ishkabina..~

Lyter said...

huh,oren tu blom pe2 da cr spare part dah..spare part kete r tp..hehe..tp,pemergian adik die bernama Berey,xde siapa bley ganti..haha

Lyter said...

haa..fyi,aku ad dgr suara sumbang yg xpuas ati psl gi bagan lalang ari tu..ko mst bley agk sp bdk tu..aku xharap pn die g..die sbuk nk g..pastu die sorg lak tuh yg bsg2 xpuas ati..bdk len sume ok je..dia igt sng ke nk arrange benda2 mcm ni..nk kne cntct org tu..nk kne cmfirm ngn org ni..yg nk g bknnye sorg dua..byk kje..abes krdt hp..xpnh plk aku bkira..len kali,kalo dia nk puas ati,g sndri r..bt trip sorg2..xyah join trip yg aku bt..xpn,xyah mntk aku bt pe2 trip g mn2 pn..aku xhingin nk bt dah..ckp mmg sng beb..nnt yg png kpale,die gak..aku nk tgk,kalo die bt trip,bp ramai yg akan ikot die..hah,tension!!!



p/s: huh,pnt..sian ko ajis..kt ko gak jd tmpt aku lpskan perasaan..tq2..sekian..

aziz said...

lyter -> woi sukati ko je ckp oren mcm tu.. tp aku rase pun die mcm tu gak..hahaha..

lyter gak ->rileks2.. bulan pose ni.. nanti lepas raye ikut aku.. aku nk buat trip gi kutub utara.. gi makan cendol kat sane.. mao?

Lyter said...

haa ok...nnt g mkn cendol pn jgn ajk die..huhu

saizulhafiz said...

mrh btol ko lyter...jgn la mcm ni.ko la planner ktorg.ajis dh retired lepas bkerja semasa di UPM..hahahaha.kalo ko nk retired boleh lepas tioman la.then kena bt majlis angkt sumpah bg jwtn tu kt org lain..cian ko.sbr2..flaming jgn xjadi plak..cheers!!

Anonymous said...

eh,jgn mara2..ti pahala pose kurang tau..wess,aku nak cendol gak~

Anonymous said...

lyter, sapakah org itu?? berani sound direct @ bg nama aa wei, bior dia sedar skit...apparaa lu. tah dia ingat senang ke nk arrange mende2 nih sume...aku pon tumpang hangin gak...hhehheh

Anonymous said...

manusia..bila ada kepentingan dipuja dijulang..bila tiada apa2 padanya, dicerca,dimaki dan ditinggalkan...inilah manusia yg bergelar sahabat sejati...^-^

aziz said...

ha lyter aku xtau nk jawab aper sume soklan diorang ni..

Anonymous said...

hahhahaa.. nih marah kat sapa nih sebenarnya nih ! ntah.. apih still nak hg jd organizer tioman! benda kecik je laa!

agHoo said...

yerla2..aku g mkn cendol sorang2 jela pasni...

Lyter said...

hg nak trase bt pe lak aro..aku bkn ckp kt hg..xyah nak perasan r..ngade2 plk nk mrjuk ngn aku..igt aku nk pujuk la? hehe..watever pn,aku bkn ckp kt ko...cover muke tu..da malu sgt dah tu..hahaha

saizulhafiz said...

haha..inilah dikatakan rumah siap pahat lg berbunyi..ni salah ajis ah ni ajak mkn cendol.xpsl2 gado psl cendol...aku pn xmkn g cendol tu t jgn xajak aku ek...

Anonymous said...

ha ye la.. aku xajak gi makan cendol. jum makan rojak ayam.. best gak.. tp kat kedai cendol gak la..

agHoo said...

hehehehe aku nak menghangatkan lg suasana ajer..hehe

Anonymous said...

apih dah macam karam sigh waliah!

Lyter said...

haa aku tau sp "mfy"..hehe

 

blogger templates | Make Money Online