Friday, September 12, 2008

:: hangin lagi.. ::

ari ni hangin lagi aku.. hari ni lak sebab org yg terlebih bijak sgt smp nak menyusahkan org lain.. kalau ko dh paham pun xpayah la nak tunjuk sgt ko hebat.. pastu kalau x babitkan org lain xpe.. ni xpasal2 ramai yg kene.. ckp mcm confident tau sume tp bile kene tanye tergagap2 nk explain.. lain kali kalau nk ckp pk dulu jgn nak tau ckp besar jer.. kurang lagi pahala pose aku hari ni.. ish2..

8 comments:

Afida Anuar said...

Ajis sabo ajis..sabo..
bulan pose ni..gagagaga

natni said...

org malu la ajiz
rs cm budus gler
lupe sme mende
kamu nmpk kn sy nanges
uwaaa sgt burok
maluuuuu :S

aziz said...

fida -> tu la..sesungguhnye aku berpose..

natni -> xpe2.. rileks2.. bak kate fida.. bersabor..

LeLs said...

nak hangin jugak ar..

hangin..
hangin..
hangin..

korang, sabar yek..
Sesungguhnya korg berpuasa..

erk..

Lyter Kaka said...

hui..btl2 marah ni..igtkan badan ko yg masuk angin..hehe..np weh? cte r sket...ni nk membizikn body ni...hehe

aziz said...

lela -> hangin.. hangin..hangin... tp hangin ko lain mcm.. hahahaha..


lyter -> aku hangin ngan ko la.. pulangkan balik sume HP aku.. yg ko nk gi jual kat org apesal?

Lyter Kaka said...

xde duit r..sbb tu aku nak jual..haha

agHoo said...

ajis tgh hangen pon senyum lagi, siyes la sikit tutup mulut tuh,jgn senyum kalo marah okeh!!hahahahhaha

 

blogger templates | Make Money Online