Wednesday, November 5, 2008

:: xbest & best ::

bende yg xbest :

- Hari ni aku sakit tekak.. payah betol mao makan.. aku makan bubur jer ari ni.. mlm td punye la best makan (chicken chop n burger ).. tp ari ni bubur jer yg blh masuk...

- Hari ni liverpool seri 1-1 ngan Atletico Madrid.. seri lagi.. xpe2 lepas ni blh menang nye..xblh nk komen byk sgt pasal game pg td coz aku xtgk sebab xlarat bgn nk tgk..

- Hari ni aku dtg opis awal lagi.. kul 9 dh smp kat gdc sebab nk parking kat dalam punye pasal.. malas nk parking kat luar lagi.. kang x pasal2 kene saman ngan en.polis lagi.. xpe2 sok aku gi opis naik moto.. xpayah risao pasal parking

- Hari ni disebabkan sejuk sgt kat gdc tu + aku pun xbawak jaket so demam aku dtg balik.. sebenarnye dr mlm td rase mcm mao demam tp ingatkan dapat bertahan tp tertewas gak aku.. so pas lunch aku teru s gi clinic.. dpt mc utk hari ni... apesal la doktor tu xkasi mc smp bulan 2..

bende yg best :

- Ptg td otw balik dr jusco :)

8 comments:

azie said...

haa? tak cite abes..
apekah yg ko rasa sgt best tersebut

LeLs said...

hehe..

i'm hepi 4 u too..

opps..

=)

sitizero said...

=)

bestnyee...~

diana said...

siannye ajiz..2 3 hari nih menguji kesabaran ko ye..

elmocca said...

Aku dh ckp dh smlm..jgn overdost...in dh dmam...huhu...

Lyter Kaka said...

aku mc ari ni..demam..berjangkit ngn ajis..hukhuk

-reha- said...

hahahhaha....

nk mc smpi 2 bulan...demandnye!

zailani said...

yooooooo..weeeiii.. hidup lagi kooo.....ape cerita sekarang..

 

blogger templates | Make Money Online