Wednesday, November 5, 2008

:: mengisi angin tayar kerete ::

Jika kereta anda penuh dengan penumpang dan tayar kereta anda kekurangan angin(pancit), adakah anda tau cara yg betol utk mengisi angin tayar kete anda itu?

aku xreti.. lyter ko tau x?

15 comments:

elmocca said...

aku tau..smlm lyter aja aku...nk aku gtau ke??huhu...

Lyter Kaka said...

ape plk aku plk?? ni oren r ni yg ajar aku..dia yg start turun dulu..

azie said...

haha..korang memang bijak!

elmocca said...

haha
laju ko cover yek lyter..
xsempat aku nk kutuk ko..

aziz said...

wei lyter ajar la aku mcm maner care yg betol nk isi angin tayar kete.. kedekut ilmu la ko..

Hafizzul Kamarudin said...

aku x paham...tolong cite skit..

aziz said...

pijo kalau tayar ko pancit ko ajak lyter gi isi angin tayar ko.. nanti die ajar care yg betol..

fio said...

ako pong tak paham. camne? next entry buat la care care nye bleh?

aziz said...

lyter byk org nk tau ni care2 yg betol isi angin kat tayar kete.. wei kasi ajar la.. xbaik wei kedekut ilmu..

tan sri anonymous said...

apehal plak slh2 org ni..ajis..kalo bas 2 tingkat nk isi angin plak cmne? kalo lori bwk pasir?

Lyter Kaka said...

hahahahahahaahaaahahahhahah..ajis bongok..

aziz said...

wei lyter.. mcm ni la ko.. dh pandai sikit member2 ko lupe.. miintak tlg ajar care yg betol isi angin kat tayar kete je pon nk sep.. bukan mintak aper pun..

ok2.. kalau kete tu ade 5 org.. pastu behenti nk isi angin tayar kete.. driver turun gi pam angin.. yang 4 tu kene duk kat dalam ker kene turun gak?

Anonymous said...

kena2..siap kena maki hamun lg kalo x turun kete..

Lyter Kaka said...

anonymous is oren...

elmocca said...

haha...mula2 aku igt die men2..rpenye btoi2 die suh trun..siap maki2 lagi...

 

blogger templates | Make Money Online