Monday, November 3, 2008

:: November ::

Cepat sgt aku rase thn ni.. tau2 jer dh bulan 11.. masih ade 56 hari lagi utk masuk ke tahun 2009.. wah cepat giler mase berlalu.. dan ade 56 hari lagi azam tahun 2008 utk kite capai.. dh tercapai kah azam tahun 2008 tu?


song for today : Guns N' Roses - November Rain

11 comments:

Afida Anuar said...

semua azam ko dah capai ke ajis?
akunyer dah capai satu..tinggal satu lagi..
tatau smpat dak aku nak laksanakan..huhuhu

mohdfazli said...

Ajis jiran lama aku, tahniah la dh melangkah ke alam maya ek,..
Semua orang dh ada blog, lepas nie bebas berkata-kata la jawabnya.

aziz said...

fida -> aku nye azam... nk beli kompani xxxxxx ni jer xtercapai lagi...

fazli -> allo jiran sebelah bilik kat upm.. hahaha... mari kite barkata-kata..

Lyter Kaka said...

aku nye azam da capai..sume skali..huhu..
ajis,azam ko pe?

miss said...

ajis dah melangkah ke alam MAYA??
bkn alam je tau... huhuhu...

LeLs said...

azam aku tunggu bulan satu nanti..

maybe 27 januari 2009..

ko pun same kan ajis??

eh..

ko awal sket r..

hahaha~

miss said...

27 januari 2009?
waaaaaah!
congrats lela... heee.. ;D

baanu said...

esok 9am...
chaiyoooook2 ajiz!!

aziz said...

aku nye azam kene tunggu sampai 23 januari 2009 br tercapai.. hahaha.. sorie lela aku awal 4 hari..

miszacasian said...

lels 27/01/09
ko 23/01/09

wahh!
sonokkk nyer!

hihihihi..

per kate klau korang wat skali jer..
kang senang =P

aziz said...

wawa -> ok gak idea tu.. tp wat aper?

 

blogger templates | Make Money Online