Thursday, June 5, 2008

:: Teater P.Ramlee ::


Teater..teater.. akhirnye dapat gak aku gi tgk teater.. lame gak sebenarnye aku nk gi tgk tp xde org mao teman.. aku,pakya,apit,ain,reen n azwa gi tgk teater semalam kat istana budaya.. kitorang gerak kul 6.45 ptg dr umah pakya.. apit gerak sorang dr upm coz die ade training kat upm.. mule2 jalan lancar jer coz kitorang ikut highway putrajaya kl.. smp jer kat RHB jalan tun razak punye la jem teruk.. aku ingatkan jem ni dekat jer.. rupe2nye punye la panjang.. aku risau kalau xsempat jer.. dah la teater start kul 8.30 mlm.. tiket xambik lagi.. mase kat RHB dh kul 7.30.. kul 8.30 kitaorang br sampai kat flyover city plaza.. masing2 dh xde mood coz kitorang ingat x dpt tgk teater mlm tu.. kul 8.45 kitorang kat depan IJN.. tetibe hp pakya berbunyi.. org tiket axcess call.. peh.. lega.. org tu ckp blh collect tiket lg n blh masuk lagi.. lega giler kitorang.. kalau x muke masing2 xtau la aku nk ckp mcm maner..smp istana budaya kul 9.15.. ambik tiket terus masuk.. apit xsmp lagi.. lebih kurang 9.40 br apit masuk.. nasib baik teater ni best.. n yg penting kitorang dpt tg gak teater ni.. kalau x hampe giler.. giler 2jam 30 minit dr equine ke istana budaya.. teater abis kul 12.. lepak makan jap kat kg. baru pekena nasi lemak antarabangsa.. kul 1 balik esok mao keje... ape2 pun teater ni best.. rugi kalau x gi tgk..

2 comments:

misz said...

gambar tue mcm tau jer kamu copet dr mana..
wekkkkkkk!

aziz said...

hahaha..copet dr maner ntah..

 

blogger templates | Make Money Online