Monday, June 23, 2008

:: Layar Air ::

Hari ni aku saje gi putrajaya jln2 di waktu mlm.. smp2 kebetulan tgh ade pertunjukan layar air kat tasik putrajaya.. lawa layar air tu.. sempat gak la aku ambik gambar.. kat bawah ni sebahagian gambar yg aku ambik.. layan...


Aku sampai agak lambat.. 5minit nak abis br aku sampai.. nasib baik sempat gak tgk.. memang dh lame aku nk tgk.. kalau tgk dr awal mesti lagi best..

7 comments:

Lyter Kaka said...

apesal ko x ajak aku?

Afida Anuar said...

Sepanjang 9 bulan aku duk putrajaya ni, aku tak pernah amik tahu pasal aktiviti yang berlaku di sini. Eben layar air ni....dari bulan lepas lagi tak silap, aku tak pernah pergi pun..tu pun, aku br tau ade layar air ni..hiih

cian aku..x leh jadi warga putrajaya lagu ni..huhuh

aziz said...

ler name je warga putrajaya..ish2 ko ni fida.. nk kene buang dr putrajaya ni.. hahaha...

mcm mane aku nk ajak ko lyter.. aku gi tu pun kebertulan jer.. maner ko pg td? ckp mao tgk italy vs spain..

Afida Anuar said...

haha, itu la..tak lama lagi la kut aku kene buang dr putrajaya tu..haha..

Ko pun nk kene buang dr mesia kan? kene buang ke Bangalore ek??huhuh

Lyter Kaka said...

tgk kt umah je..hehe..da tau italy nak kalah..tu yg mls nk tgk kt sane..hehe

aziz said...

tu la fida.. aku nk kene buang dr mesia dh.. nk kene transfer kat kutub utara.. nk buat shopping kompleks kat sane.


hebat la ko lyter.. blum start game lagi ko dh tau sape menang.. ilmu ko dh meningkat sekarang.. bgs2..

Afida Anuar said...

Kutub utara pulak. Abis bangalore duk tunggu2 kehadiran ko tu ajis..hahahah

 

blogger templates | Make Money Online