Sunday, December 21, 2008

:: La La La Kerjalah ::

Hari ni dah masuk 2minggu aku bekerja hari sabtu dan ahad.. tp bukan aku sorang la.. ade gak team member lain yang dtg gak.. Hari2 datang opis.. smp opis pun dah menyampah tgk kitorang.. hahaha.. Hari2 keje.. Lagu kat bawah ni aku tujukan kepada aku dan team member yang lain...

Meet Uncle Hussain - La La La Kerjalah

La la la 6x
Ha...pening kepala...
Memikirkan tak ada kerja..
Dalam anggun pilu ditohmah
Ah gantung dirimu saja

Ooo, lega rasanya....
Jadi kerja pegawai pemasaran..
Di Pertama...
Rupa oh rupa2 nya...
Kerjaan saja...

La la la
Hari hari kerja..
La la la
Bosan dengan kerja
La la laHidup harus kerja...
kerja...

Ahhhh..terpinga-pinga...
Tak puas lagi beradu...mengantuk~...
Subuh hingga senja...
Hari hari sama saja...

Ahh..nak bancuh kopi..
Tapi gulanya tak ada...
Minum saja...
Kerja bagai nak gila..
Sama sahaja...

Gelisah..ku gelisah..
Mengenangkan masa depan...
Ku harus kerja..
Ohhh mesti kerja..
Tiada ada apa yg percuma...
Jika tiada kerja..
Ohhh, papa kedana...

p/s : cube cari defect kat lirik lagu ni?

5 comments:

Afida Anuar said...

samat bekerja ajis...aku relex2 kat umah ni..

lalalalala releks lah..eheh..

aziz said...

xpe2.. nanti ko pun merase gak.. hahaha..

shy said...

huhuh..
aku saksi ko pg ofis ari ahad!!

Lyter Kaka said...

wtf...25hb(cuti krismas),27hb(sabtu),28hb(ahad) & 29hb(awal muharram) AKU KENA KERJA!!!! tensen btl la...

aziz said...

shy -> aku pun saksi ko gi opis hari ahad..

lyter -> 25hb tu ko jd santa ker?

 

blogger templates | Make Money Online