Wednesday, October 22, 2008

:: convocation part 2 & Jln2 cari pasal di KL ::

Hari ni aku gi UPM lagi.. gi tgk lyter dan Fird lak konvo.. bukan aku jer yg gi.. pakya, oren, hazim, elmo, aiman, apit, azie dan maria pun ade gak.. semalam aku gi sesi ptg.. hari ni sesi pg lak.. kalau esok aku gi sesi mlm pulak kot.. tp ade ker???...



pas gi UPM, aku, elmo, pakya & aiman gi makan dulu kat mcD serdang.. masing2 dh lapar.. kene isi perut dulu sebelum memulakan aktiviti lain..

lepas makan terus gerak BB plaza.. pakya n elmo nk gi shopping.. aku tgk jer la.. tp sempat gak la gi rikey brg2 camera.. rikey harge speedlite.. mahal gak harge die.. pokai la aku kalau beli.. xpe2 kumpul sikit2.. ingatkan mao angkat speedlite canon tp amoi kedai tu ckp pakai speedlite nissin ok gak.. ade gak aku tanye photographer yg lain.. diorang ckp ok gak speedlite nissin ni.. lagi murah dr canon.. hmm... akan dipertimbangkan... sempat gak la try gune speedlite nissin ni.. gambar bawah ni aku snap pakai speedlite nissin..

pas gi BB plaza gerak pudu raya lak.. elmo mao beli tiket balik kg.. nasib baik jln x jem sgt mase nk gerak pudu raye tu..

pastu gerak pavillion lak.. saje gi jln2.. pastu sudah letih lepak starbuck.. aku menggatal gi order iced vanilla latte.. ha pening kepale aku dibuatnye.. sampai nk bukak mate pun payah.. hahaha... adei.. tobat xmao minum iced vanilla latte lagi.. dh pening2 aper lagi.. balik la.. xlarat mao jln2 dh..
time kitorang balik tu hujan lak.. time org balik keje.. memang jem teruk la.. nasib baik bukan aku yg drive..

p/s : jgn la balik dr kl mase org kuar opis..memang la jem..

Song for today : Elang - Dewa
tv series - OTH season6 eps 7 & Heroes season 3 eps 6

4 comments:

Afida Anuar said...

Macam aku kenal lelaki berbaju cokelat tu, puas aku fikir, rupanya dia tu elmo, tok guru futsal aku..
kim salam sama dia ek ajis..heee

Lyter Kaka said...

hoo..tq la dtg smlm pastu bg bunga kat aku..huhu..dpt gak aku bunga..seb bek ko xbg aku bunga tayar..hahaha..tq2..

LeLs said...

haha..

elmo tok guru futsal ku jua..

kem salam kat ajis eh ajis..

hahahaha~

Anonymous said...

abang yang pakai spec itam tu mcm mat rempit la..i love mat rempit!

 

blogger templates | Make Money Online