Wednesday, January 28, 2009

::Kura-Kura::

Hari ni aku nk buat entry pasal kura2 aku..

Kura2 ni aku bela dah 3 tahun.. sejak besar duit 50sen smp dah besar tapak tangan aku.. Aku bela sejak dari aku belajar kat UPM lagi.. aku beli mase ade pesta konvo mase tu.. Kat bawah ni gambar terkini kura2 aku..


p/s: saper ade bela arnab? jum lumbe ngan kura2 aku..

10 comments:

saizulhafiz said...

ni ke yg jd ninja turtle masa kt UPM dulu???

azie said...

bile nk buat n3 pasal hamster plak..

agHoo said...

eh,idop lg si jemey ni..ingatkan da xde wakakkaka..

Lyter said...

da jadi mcm labi2 dah..kura2 ko ada pakai kereta x?? hehe

LeLs said...

kura2 ko ni mcm sedap kalo di masak sambal..

letak kan sedikit sos cili maggie..

n tomato sedikit..

nyum..nyum..

kura2 masak sambal...maya masak,ko makan..

orait??

p/s : arnab tade..semut banyak lah..nak?

unicorn said...

apsal sekor je?mane lg sedar2 die yg 3 ekor tu?

aziz said...

apit - > ha ni la ninja turtle mase kat UPM dulu.. idup lagi..

azie -> ok pasni aku buat entry pasal hamster.. dh besar mcm ko dh hamster tu..(besar ker?)

aro -> sukati ko je kutuk jemey..

lyter -> hanye ade sekor kure2 jer pakai kete.. hahaha..

lela -> sukati ko jer nk masak kura2 aku.. ok nanti kite buat cerite kura2 ngan semut

unicorn -> sedare2 lg 3ekor dh duk umah sendiri..

Saiful Ramadzan Hairani said...

isk2 muke kura2 jahat nie...

Akma said...

ntah2 sama je umur kura2 jemey ajis ngan ak nyer...beli pn kt upm, kat jualan maxis dpn bcb...3 thn lepas gak...haha

skrg pn besar cam tu gak...nama dia poyo dan sangat lah poyo...

slamat duk kat kolam ikan kat rumah.. asyik2 dia yg dpt makanan so ikan2 bnyk kurus n mati...haha

nasibla ko poyo kena tinggal oleh tuannya.. ^^

aziz said...

saiful -> br nampak gengster kure2 aku..

akma -> tuan die poyo x? hahahaha..

 

blogger templates | Make Money Online