Friday, January 23, 2009

:: 1 tahun 6 bulan ::

Hari ni aku rase nak menaip balik...

23/07/07 tarikh aku masuk kompeni xxx.. hari ni 23/01/09 genap 1tahun 6 bulan aku bekerja kat kompeni ni..hmmm... dan secara rasminya bon aku abis hari ni.. terime kasih kepada HR kerana mendiam diri tanpa memberikan sebarang berita kepada kami yg abis bon hari ni.. memang Hr sekarang 'Sangat BZ' sekarang ni.. xpe kami sgt memahami.. kalau bukan kami yg jage kebajikan HR saper lagi nk jage kan.. ape pun tahniah kepade mereka yg dah abis bon hari ni..

5 comments:

ReeBeLLe said...

tahniah kepade anda kerane bejaye menamatkan bond!!!

dgn itu anda tidak memenangi ape2 hadiah..

p/s-bile aku nak amek gamba nu yer ni???

agHoo said...

jgn lupa byr duit ktku tuk majlis konvo nnti...


-HR-

saizulhafiz said...

erk..dpt bonus ada nk beli cmera baru ke???heheheh racun

Mr Asrul said...

ade ke bonus..??hhuhhu...kalo ade kawen r cpt...!!!

aziz said...

reen -> best giler sebab x dpt ape2 hadiah.. aku x kasi lg yer gambar? hahaha.. lupe..

aro -> baiklah saya akan bayar..

apit -> bonus mestila dpt.. seposen kot..

as -> kalau dpt gaji pun dh cukup bertuah sekarang ni.. ni lak nak dpt bonus..

 

blogger templates | Make Money Online