Sunday, January 4, 2009

:: 1 Januari 2009 ::

1 januari 2009... 

Mlm new year -> gi putrajaya nk tangkap gamabr bunga api la konon nye tp...

pulang ngan hampe sebab mlm tu xde bunga api kat putrajaya....

Pg new year -> Gi Cameron Highland.. gerak kul 8.15 pagi....

Hari yang best dan tenang tanpa perlu ke opis sebab dh 3minggu lebih aku keje tanpe cuti... Aku dh bosan tgk opis..

7 comments:

Afida Anuar said...

tp opis tak bosan lagi tngok ko ajis...ekekekke

Lyter Kaka said...

tu la,nk tgk bunga api xajak aku..bunga api tu sbnrnye ada je tp dsebabkan "lyter" xde,so,xley la nak bkr bunga api tu..tu yg tggu2 xnaik2 tu..haha

aziz said...

fida -> tu la pasal.. bile la opis nk bosan lak tgk aku..

lyter -> ah sudah la ko.. nk gi tgk konon.. kalau ko dah membuta tu tgk la sgt..

shy_wani said...

seronoknye la hai...

agHoo said...

lawa kan bunga api malam tuh!!ehehe

ReeBeLLe said...

owhh..aku baru pasan.. ko pon pegi putrajaya ke mlm tu? best ke?

Hafizzul Kamarudin said...

shy -> best2..

aro n reen -> lawa giler bunga api mlm tu... rugi saper yg xgi..

 

blogger templates | Make Money Online