Tuesday, June 16, 2009

:: Bukit Broga ::

Ahad lepas aku, maya, azie n lyter gi bukit broga kat semenyih..mao tgk sunset.. kalau dr seri kembangan perjalanan lebih kurang 30minit..kalau naik kete la.. mase kitorang sampai kat tempat parking cuaca xberapa ok sebab hujan gerimis.. tp sebab dh alang2 smp kirorang jln gak.. br suku perjalanan hujan dh berenti.. fuhh.. nasib baik.. syukur alhamdullilah.. kitorang mendaki lebih kurang 40minit dr tempat parking..(tu dh termasuk berenti-berenti.. kalau jln xberenti 30minit kot smp)..smp kat atas, awan xberape lawa sgt sebab br lepas hujan n matahari pun xnampak... xberape lame pastu br la nampak matahari.. nasib baik.. dpt gak aku tgk sunset.. :)


p/s: - gambar yg lain akan diupload di azizjr.fotopages.com tidak lama lagi..
- next time mao tgk sunrise pulak..

9 comments:

miss said...

sunrise @ bukit tabur... ayoh!!

ReeBeLLe said...

pegi tak ajak.. fine!

aziz said...

ina - okeh.. jom.. sunrise kat bukit tabur ngan bukit broga

reen - cube tanye en.fakhri..

Md Fitri Bin Mohd Anuar said...

kalo naek kete 30 mnit ekh...0o0o0o0o~...

aziz said...

kalau naik kete la...hahaha..

azie said...

pit,kalo nek kete myvi 30 minit jer tau..hahaha

saizulhafiz said...

woooiii xajak aku....dahla ni namanya kwn ke...(mrajuk)

Md Fitri Bin Mohd Anuar said...

wah 30 mnit jek....ahahahahha singai...

aziz said...

azie - kalau naik sang kancil?

apit - ha mcm ni la kawan.. gi tuuutt... sorang2 xajak..

fitri - kawan aku ckp la.. 30minit.. hahaha...

 

blogger templates | Make Money Online