Tuesday, April 7, 2009

:: Cameron Highland ::

Cameron Highland 040409 - 050409

8 comments:

ReeBeLLe said...

wahh sonoknye gi cameron.. sian ade sorg tu nak pegi tp tak jd.. ehehe

miakorntessa said...

siweeeeeet nye

saizulhafiz said...

trip kita asyik xjadi ko plak g smpai 2kali..aku mgidam gak g sana last ms kecik.sib baik ada gathering fmily kt sana.xde la kempunan.hehehe

aziz said...

reen -> ha tu la.. org tu dh teringin sgt tu..

ikin - > :)

apit -> ha tu la.. setiap kali ajak ade je ko hal..

Lyter said...

ajak time xcukup org je nk buat pe? huh...

sitizero said...

ajis,bak kate suriza(sile refer lels'blog),
ktorg nk kasi ko peluang ngn maya la plak.
g kedah kaco korang,g kuantan pn kaco korang gak,
;)


diorg tgu ke kelantan plk tuk kaco ko.
ok?
sedia tuk di kaco?
huhuhuhu

Faiz said...

teh boh tarik satu!!

wei seriously.. kau kena buat something kat rambut lu beb... sangat obvious. gambar kahwin nanti takkan nak kena pakai photoshop kot?

aziz said...

lyter -> ah ko.. alasan sume tu.. kalau xnk gi ckp jer la.. byk lak alasan.. dah sebulan aku ajak.. lain kali aku bgtau setahun awal..

hid -> hahaha.. silakan.. :)

faiz -> hahaha.. aku nk buat mcm zidane ok?

 

blogger templates | Make Money Online