Tuesday, May 20, 2008

:: Satu petang di Putrajaya ::





Aku, lyter, pakya n reen pegi putrajaya petang ahad.. tp ahad 2minggu lepas la.. xplan pun nk gi jalan2 putrajaya petang tu.. sebenarnye nk gi beli tiket bas lyter jer.. die nk balik kelantan.. tp lepas beli tiket bas tu kat precint 9 disebabkan kitorang pun xtau nk buat aper dan perut masing2 lapar.. so kitorang pun pergi la kat tasik putrajaya.. gi makan kat situ.. aku makan chicken chop n laksa... peh byk gak aku makan.. ni mesti jin dalam perut lapar nie.. hahahaha.. pas makan reen gi beli roti nk kasi ikan makan la kononnye.. tp.. ikan petang tu sume mogok lapar.. xde ikan pun petang tu.. roti yg reen beli tu pun buat isi perut sendiri jer la.. hahahaha..pastu kitorang jalan kat tasik tu.. hari pun daah nak maghrib.. so.. pulanglah kami ke rumah..

3 comments:

saizulhafiz said...

ni kes xajak aku pnye psl..huh aku mrajuk!!!!!!

aziz said...

ni sume salah lyter.. hahahaha

Lyter Kaka said...

ape pulak aku...pakya la...

 

blogger templates | Make Money Online